διαδικτυακή προβολή
Τη δύναμη του διαδικτύου ως μέσο επικοινωνίας και διάδοσης πληροφοριών τη γνωρίζουμε όλοι και η εκμετάλλευσή του για διαφημιστική προβολή και προώθηση ξεκίνησε σχεδόν ταυτόχρονα με τη δημιουργία του. Η δυνατότητα πρόσβασης σε αυτό είναι σχεδόν καθολική ενώ παράλληλα το κόστος της μειώνεται συνεχώς, κάτι που το κάνει με διαφορά το φτηνότερο επικοινωνιακό μέσο παγκοσμίως. […]
πολυμέσα
Τα πολυμέσα είναι συνδυασμός κειμένου, εικόνας, ήχου, animation και video. Η διαδραστικότητά τους είναι το χαρακτηριστικό που προκαλεί το ενδιαφέρον του χρήστη και αυξάνει τη μεταδοτικότητα της πληροφορίας. Ο σχεδιασμός των εφαρμογών των πολυμέσων αναπτύσσεται δυναμικά και ανάλογα με την τεχνολογική εξέλιξη των ηλεκτρονικών μέσων εφαρμογής και προβολής τους (desktop, laptop, tablet, smartphone). Η αισθητική […]