έντυπη προβολή
Παρά τη ραγδαία ανάπτυξη των ηλεκτρονικών μέσων και του διαδικτύου στην οπτική επικοινωνία, η έντυπη προβολή παραμένει ένα απολύτως απαραίτητο εργαλείο προώθησης για την επιχείρηση, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.
Πλεονέκτημα της έντυπης προβολής έναντι της διαδικτυακής και γενικότερα των ηλεκτρονικών μέσων είναι οι σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες επιλογής σε στοιχεία, υλικά και τεχνικές εφαρμογής, σχήματα και διαστάσεις, περιβάλλον παρουσίασης. Το τελικό προϊόν, εκτός από το ότι αποτελεί οπτικό ερέθισμα, έχει επιπλέον την ικανότητα να διεγείρει τις αισθήσεις της αφής, ακόμα και της όσφρησης. Άλλο ένα πλεονέκτημα του έντυπου είναι η δυνατότητα που προσφέρει σε μια διαφημιστική καμπάνια να στοχεύει σε συγκεκριμένους χώρους και χρόνους. Επιπροσθέτως, αν και είναι το παλαιότερο μέσο οπτικής επικοινωνίας, δε σταμάτησε ποτέ να εξελίσσεται.
Μπροσούρες και φυλλάδια σε διάφορα σχήματα και μεγέθη, καταχωρήσεις σε εφημερίδες και περιοδικά, κατάλογοι προϊόντων, πολυσέλιδες εκδόσεις, προσκλήσεις και ευχετήριες κάρτες είναι οι συνηθέστερες εφαρμογές έντυπης προβολής.