διαδικτυακή προβολή

Τη δύναμη του διαδικτύου ως μέσο επικοινωνίας και διάδοσης πληροφοριών τη γνωρίζουμε όλοι και η εκμετάλλευσή του για διαφημιστική προβολή και προώθηση ξεκίνησε σχεδόν ταυτόχρονα με τη δημιουργία του. Η δυνατότητα πρόσβασης σε αυτό είναι σχεδόν καθολική ενώ παράλληλα το κόστος της μειώνεται συνεχώς, κάτι που το κάνει με διαφορά το φτηνότερο επικοινωνιακό μέσο παγκοσμίως.
Οι δυνατότητες που το διαδίκτυο προσφέρει για τη διαφημιστική προβολή μιας επιχείρησης είναι τεράστιες και οι προοπτικές εξέλιξης ανυπολόγιστες:
- παρουσίαση της επιχείρησης, των προϊόντων και των προσφερόμενων υπηρεσιών της μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της,
- δικτύωση της επιχείρησης με την κοινωνία μέσω των social media,
- συνεχής και άμεση ενημέρωση για κάθε νέα δραστηριότητα μέσω αναρτήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail marketing),
- εγκατάσταση ηλεκτρονικού καταστήματος,
- καταχώρηση διαφημιστικών web banners.
Το χαμηλότερο οικονομικό κόστος έναντι της έντυπης διαφήμισης μειώνει τις αποστάσεις μεταξύ των ομοειδών επιχειρήσεων, εξισορροπεί κατά κάποιο τρόπο μεγέθη και δυνατότητες και άρα αυξάνει τον ανταγωνισμό. Η εξέλιξη των μέσων απαιτεί την προσαρμογή του σχεδιασμού (responsive) ώστε να είναι δυνατή η πρόσβαση από όλες τις συσκευές (desktop, laptop, tablet, smartphone) του εμπορίου.