συσκευασία
«Μην κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του». Γνωστή, διαδεδομένη και ευρέως αποδεκτή έκφραση, η ύπαρξη της οποίας αποδεικνύει ότι ο άνθρωπος, διαχρονικά, συνηθίζει να «κρίνει» το περιεχόμενο από την εμφάνιση.
Η τάση αυτή της ανθρώπινης φύσης χρήζει ανάλογου σεβασμού και προσοχής. Η συσκευασία, είτε είναι πρωτότυπη είτε συμβατική, οφείλει όχι μόνο να μην υποβιβάζει την πραγματική αξία του προϊόντος, αλλά επιπλέον ο σχεδιασμός της θα πρέπει να είναι ελκυστικός στον υποψήφιο καταναλωτή και ταυτόχρονα λειτουργικός, να κολακεύει το περιεχόμενο χωρίς πρόθεση να εξαπατήσει.